Zapach w pokoju hotelowym to nie tylko kwestia estetyki, ale także kluczowy czynnik wpływający na zadowolenie gości. Niestety, nieodpowiedni zapach może skutecznie zniechęcić klienta do powrotu do obiektu. Czy wiesz, że nieświeży zapach w pokoju to jedna z pięciu uwag najczęściej zgłaszanych przez gości hotelowych?
Zaskakujące jest to, że nieświeży zapach zazwyczaj nie wynika z zaniedbań pod względem higieny, ale z nieprzemyślanego doboru środków czystości lub stosowania ich w niewłaściwych proporcjach.
Więc jak zagwarantować, że pokoje w Twoim hotelu zawsze będą pachniały czystością? Rozwiązanie leży w wdrożeniu odpowiedniego programu utrzymania higieny. Najlepiej we współpracy z wyspecjalizowaną firmą, która nie tylko dostarczy profesjonalne akcesoria i środki czystości, ale zapewni też kompleksowe szkolenie personelu i usługi doradcze.
Ale to nie wszystko. Do uzyskania oczekiwanych rezultatów potrzebna jest też odpowiednia gama produktów. Przykrych zapachów nie pozbędziemy się za pomocą odświeżaczy powietrza, które jedynie maskują problem. Konieczne jest stosowanie profesjonalnych neutralizatorów, które usuną przyczynę niepożądanej woni.
Zainstalowanie i dostosowanie pracy systemu dozującego warto oddać w ręce specjalistów z firmy dostarczającej środki czystości. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że używane w obiekcie produkty są nie tylko skuteczne, ale również wydajne. To pozwoli również w znacznym stopniu zmniejszyć liczbę generowanych odpadów i transportów.
Czy chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zapach pokoju hotelowego może wpływać na zadowolenie Twoich gości? Zajrzyj do Forum Czystości, aby dowiedzieć się więcej o skutecznych strategiach utrzymania higieny i zapachu w Twoim hotelu.