Kursy i szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta dla pracowników usług utrzymania czystości

Do ustalenia

27-28 czerwca 2022

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Pobierz program szkolenia

Harmonogram szkolenia:

Dzień 1

9:00-10:30 – Sesja 1

10:30-10:45 – przerwa

10:45-12:15 – Sesja 2

12:15 -12:30 przerwa

12:30 – 14:00 Sesja 3

Dzień 2

9:00-10:30 – Sesja 1

10:30-10:45 – przerwa

10:45-12:15 – Sesja 2

12:15 -12:30 przerwa

12:30 – 14:00 Sesja 3

Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem Google Meet.

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć uczestnik musi mieć dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie efektywności procesów występujących w organizacji
  • Poprawa jakości usług
  • Podniesienie zawodowej motywacji pracowników
  • Nabycie umiejętności stosowania w praktyce profesjonalnych metod pracy
  • Poprawienie współpracy z kontrahentami
  • Podwyższenie wskaźnika sprzedaży usług
  • Zbudowanie w świadomości pracowników pozytywnego wizerunku firmy

Adresaci:

  • Osoby odpowiadające w firmie za kontakt z klientem
  • Pracownicy działu obsługi klienta, działu sprzedaży
  • Pracownicy działów reklamacji

Korzyści dla uczestników:

  • Usystematyzowanie wiedzy wykorzystywanej podczas pracy
  • Udoskonalenie umiejętności pomocnych w osiąganiu lepszych wyników handlowych
  • Zdobycie praktycznych umiejętności wykorzystania posiadanej wiedzy w zwiększeniu korzyści dla firmy
  • Nabycie umiejętności słuchania
  • Ćwiczenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

Program szkolenia:

Moduł I Zasady profesjonalnej obsługi Klienta a trudny klient

  1. Pozycja Firmy na rynku a jakość obsługi Klientów.
  2. Znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań Klientów.
  3. Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb Klientów.

Moduł II Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z trudnym Klientem

  1. Pozytywne nastawienie – podstawa pozytywnych relacji.
  2. Elastyczność w kontaktach z Klientami.
  3. Postawa w obsłudze klienta – przedstawienie zestawu umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta.

Moduł III Psychologia obsługi trudnego Klienta

  1. Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta
  2. Typologia „trudnych Klientów”.
  3. Style zachowań Klientów.
  4. Sposoby postępowania z różnymi Klientami.

Moduł IV Obsługa Klienta a rozpoznawanie jego potrzeb

  1. Metody rozpoznawania potrzeb Klienta.
  2. Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet – Korzyści.
  3. Metody prezentacji produktu.

Moduł V Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom Klienta

  1. Istota perswazji.
  2. Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację – metaprogramy.
  3. Technika „dostrajania” i „prowadzenia”.
  4. Moc i magia słowa.

Moduł VI Trudne sytuacje w kontaktach z Klientami

  1. Diagnoza zarzutów Klienta.
  2. Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych.
  3. Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń Klienta.
  4. Pomyślne rozwiązania sytuacji trudnych.
  5. Narzędzia asertywności i ograniczenia skutków stresu.

 

Moduł VII Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez Klientów

  1. Rozpoznanie problemu Klienta.
  2. Ustalanie celu działania.
  3. Techniki i narzędzia służące do poszukiwania rozwiązań.
  4. Wdrożenie rozwiązań.

Wykładowca:

Maciej Grzeszyk – trener z 20-letnim stażem trenerskim. Autor wielu publikacji i artykułów nt. zwiększania efektywności organizacji w tym: zarządzania firmą, kierowania, metod pozyskiwania klientów, sprzedaży, negocjacji oraz rozwiązywania konfliktów. Jest twórcą ponad 100 standardów pracy zwiększających efektywność firm. Współpracował z najlepszymi firmami szkoleniowymi na świecie m. in.: Ziglar Training International, Dale Carnagie Training, Cegos. Rocznie szkoli ponad 500 osób. Otrzymuje wiele pochlebnych referencji od osób posiadających duże doświadczenie zawodowe oraz uczestników szkoleń z negocjacji i sprzedaży.

Organizacja szkolenia:

Wielkość grupy szkoleniowej do 20 osób.

80% czasu to zajęcia praktyczne, 20 % to interaktywne wykłady.

Metodyka szkolenia:

  • Praca indywidualna, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne
  • Wykład wzbogacony dyskusją
  • Scenki imitujące prowadzenie szkolenia
  • Burze mózgów, testy i analizy

Koszt szkolenia: 800,00 netto osoba (*)

(*) Członkowie PIGC z opłaconą składką członkowską – 500,00 zł netto/osoba.

(*) W przypadku 3 osób z jednej firmy 600,00 zł netto/osoba; członkowie PIGC – 400 zł netto/osoba.

en_GBEnglish (UK)
situs togel dan slot resmi Situs toto togel dan slot terpercaya RTP Live Slot Yang Lagi Gacor prediksi bandar togel terpercaya situs togel dan slot terpercaya agen togel situs togel bandar togel hadiah 4d 10 juta agen togel bandar togel> bo togel terpercaya situs agen togel bandar togel situs agen bandar togel situs agen bandar togel situs agen bandar togel situs agen bandar togel slot dana situs toto togel agen bandar togel agen togel bandar togel situs togel terpercaya situs togel dan slot resmi situs togel dan slot resmi situs togel dan slot resmi situs togel dan slot resmi situs togel dan slot resmi situs togel dan slot resmi situs togel dan slot resmi sdtoto situs togel resmi agen slot online terpercaya bo togel resmi terpercaya bandar togel terpercaya situs togel aman slot online terpercaya situs slot online yang lagi gacor agen togel situs agen togel bandar togel hadiah 4D 10 Juta agen bo togel agen bo togel agen bo togel agen togel terpercaya bandar togel bandar togel bandar togel terpercaya slot deposit dana 5000
?>