Negocjacje z gorszej pozycji wyjściowej dla pracowników usług utrzymania czystości
Termin szkolenia:
Do ustalenia.
Pobierz formularz zgłoszeniowy
Harmonogram szkolenia:
Dzień 1
9:00-10:30 – Sesja 1
10:30-10:45 – przerwa
10:45-12:15 – Sesja 2
12:15 -12:30 przerwa
12:30 – 14:00 Sesja 3
Dzień 2
9:00-10:30 – Sesja 1
10:30-10:45 – przerwa
10:45-12:15 – Sesja 2
12:15 -12:30 przerwa
12:30 – 14:00 Sesja 3
Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem Google Meet.
Ze względu na warsztatowy charakter zajęć uczestnik musi mieć dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.
Cele szkolenia:
- Zwiększenie efektywności procesów występujących w organizacji
- Podniesienie zawodowej motywacji pracowników
- Nabycie umiejętności stosowania w praktyce profesjonalnych metod pracy
- Poprawienie współpracy z kontrahentami
- Podwyższenie wskaźnika sprzedaży usług
- Zbudowanie w świadomości pracowników pozytywnego wizerunku firmy
Adresaci:
- Osoby odpowiadające w firmie za negocjacje z kontrahentami
- Przedstawiciele handlowi
- Managerowie
Korzyści dla uczestników:
- Usystematyzowanie wiedzy wykorzystywanej podczas pracy
- Udoskonalenie umiejętności pomocnych w osiąganiu lepszych wyników handlowych
- Zdobycie praktycznych umiejętności wykorzystania posiadanej wiedzy w zwiększeniu korzyści dla firmy
- Nabycie umiejętności słuchania
- Ćwiczenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas negocjacji
Program szkolenia:
Moduł I Etapy negocjacji
- Przygotowanie do negocjacji.
- Określenie celu głównego i celów pośrednich.
- Określenie granic – kryteriów brzegowych.
- Przewidywanie możliwych wariantów końcowych.
Moduł II Przebieg negocjacji na przykładzie sprzedaży usług czystości, ochrony
- Style negocjacji.
- Dobór strategii lub style negocjacji.
- Role w zespole negocjacyjnym.
- Wywieranie wpływu.
- Manipulacja i chwyty negocjacyjne.
Moduł III Negocjacje stanowiskowe
- Wysokość oferty początkowej.
- Rodzaje skutecznych ustępstw wobec kupców.
- Znaczenie nastawienia psychicznego.
Moduł IV Negocjacje rzeczowe (wokół interesów)
- Umiejętność komunikowania się.
- Zachowanie równowagi pomiędzy mówieniem i słuchaniem.
- Podtrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmów.
- Odczytywanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych.
Moduł V Techniki, taktyki i triki negocjacyjne
- Jak stosować taktyki i unikać błędów w ich stosowaniu.
- Jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami.
Moduł VI Odczytywanie informacji wynikających ze sposobu mówienia i zachowania drugiej osoby
Moduł VII Zadawanie pytań i parafraza jako elementy kontrolujące przebieg negocjacji
Moduł VIII Wywieranie wpływu w sytuacjach negocjacyjnych
- Sposoby kontroli emocji i zachowań drugiej strony.
- Techniki wpływania na ludzi.
- Jak radzić sobie w sytuacjach patowych.
- „Brudne chwyty” – sposoby przeciwdziałania.
Wykładowca:
Maciej Grzeszyk – trener z 20-letnim stażem trenerskim. Autor wielu publikacji i artykułów nt. zwiększania efektywności organizacji w tym: zarządzania firmą, kierowania, metod pozyskiwania klientów, sprzedaży, negocjacji oraz rozwiązywania konfliktów. Jest twórcą ponad 100 standardów pracy zwiększających efektywność firm. Współpracował z najlepszymi firmami szkoleniowymi na świecie m. in.: Ziglar Training International, Dale Carnagie Training, Cegos. Rocznie szkoli ponad 500 osób. Otrzymuje wiele pochlebnych referencji od osób posiadających duże doświadczenie zawodowe oraz uczestników szkoleń z negocjacji i sprzedaży.
Organizacja szkolenia:
Wielkość grupy szkoleniowej do 20 osób.
80% czasu to zajęcia praktyczne, 20 % to interaktywne wykłady.
Metodyka szkolenia:
- Praca indywidualna, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne
- Wykład wzbogacony dyskusją
- Scenki imitujące prowadzenie szkolenia
- Burze mózgów, testy i analizy
Koszt szkolenia: 600,00 netto osoba (*)
(*) Członkowie PIGC z opłaconą składką członkowską -400,00 zł netto/osoba.
(*) W przypadku 3 osób z jednej firmy 500,00 zł netto/osoba; członkowie PIGC – 300 zł netto/osoba.