Kursy i szkolenia

Kurs na koordynatora ds. usług utrzymania czystości


Cele kursu

  • Zbudowanie przewagi konkurencyjnej
  • Zbudowanie poczucia odpowiedzialności kierownika
  • Wypracowanie dobrych relacji z Klientem oraz w zespole
  • Wykształcenie świadomych kierowników
  • Zbudowanie pozytywnego wizerunku branży i osób w niej pracujących
  • Wypracowanie bardziej efektywnych systemów zarządzania poprzez wymianę doświadczeń uczestników

Korzyści

  • Uczestnicy kursu otrzymują kompleksowe przeszkolenie z zakresu metod i technologii utrzymania czystości
  • Uczestnicy doskonalą umiejętności pomocne w osiąganiu lepszych wyników handlowych
  • Uczestnicy zwiększają swoje możliwości w wykorzystywaniu potencjału zespołu
  • Uczestnicy ćwiczą techniki zarządzania sobą pod presją
  • Pracodawca otrzymuje kompleksowo przygotowanego pracownika na to złożone i wymagające wiedzy z różnych dziedzin stanowisko
  • Firma otrzymuje pracownika potrafiącego lepiej zrozumieć interesariuszy procesu utrzymania czystości, a tym samym lepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania Klientów, przełożonych i własnego zespołu

Uczestnicy

  • Osoby obecnie pracujące na stanowisku koordynatora ds. usług utrzymania czystości ale chcące usystematyzować swoją wiedzę
  • Osoby, które chcą rozpocząć pracę w branży usług utrzymania czystości
  • Osoby pracujące już w branży na niższym stanowisku i chcące awansować

Koordynator ds. utrzymania czystości to:

  • Kierownik zespołu sprzątającego
  • Osoba odpowiedzialna za kontakty z Klientami firmy
  • Osoba, która rekrutuje i szkoli personel
  • Osoba, której zadaniem jest synchronizacja pracy z dostosowaniem jej obszarów do określonego budżetu – maksymalizacja efektywności w tym budżecie
  • Osoba, która pracuje pod presją oczekiwań z kilku stron (pracodawca – klient – pracownicy)
pl_PLPolski