Czy firmy działające w branży czystości w pełni wykorzystują potencjał rynkowy?

Czy firmy działające w branży czystości w pełni wykorzystują potencjał rynkowy?

Branża utrzymania czystości nieustająco się rozwija. Ale czy należycie wykorzystuje potencjał ukryty  m.in. w optymalizacji procesów biznesowych? Jak powstające innowacje technologiczne wykorzystywane są przez firmy w branży?

Potencjał branży czystości

Według szacunków Polskiej Izby Gospodarczej Czystości przedsiębiorstwa z branży czystości chętnie inwestują w nowe technologie. Używają autonomicznych robotów czyszczących w celu zwiększenia wydajności i obniżenia kosztów pracy. Inwestycja w wysokotechnologiczne urządzenia zdaje się w pełni uzasadniona.

Wciąż jednak wiele firm z branży niewystarczająco docenia potencjał ukryty w automatyzacji i optymalizacji samych procesów biznesowych. Według wstępnych statystyk PIGC małe oraz średnie firmy działające na polskim rynku bez ponoszenia dużych kosztów inwestycyjnych mogłyby obniżyć koszty operacyjne o 5–15% i zwiększyć sprzedaż o 7–12%, dzięki wykorzystaniu zautomatyzowanych i nowoczesnych rozwiązań. Należą do nich m.in. nowe generacje eOffice, eCommerce, eLearning. Wykorzystanie innowacyjnych form usprawnia zarządzanie procesami biznesowymi i zwiększają wydajność działań. Dzięki nowym generacjom eCommerce z łatwością można kierować np. łańcuchem dostaw oraz podmiotami, które w nim uczestniczą. Natomiast eOffice może m.in. wspomagać przepływ faktur pomiędzy kontrahentami oraz rozliczenia między nimi.

Czytaj więcej w Forum Czystości


pl_PLPolski
en_GBEnglish (UK) pl_PLPolski